menighet

Setermesse Rivlia, Tylldalen

Velkommen til setermesse 18. august kl. 12.00 på Søndre Livlia i Tylldalen hos Magna og Morten Reiten.

Kaffe og bite`ti.
Ta med egen stol.

Vel møtt til seters!

KJØREBESKRIVELSE  SETERMESSE TYLLDALEN  18. AUGUST

Kommer du NORDFRA:

-          Fylkesvei 30 fra Tynset. Kjør forbi kjerka 3,7 km.

-          Ta til VENSTRE (mot ØST) når du kommer til Skilt SØGARDSGRENDA  -  RIVDALEN.

-          Følg veien opp til Søgardsgrenda og hold rett fram til du kommer til bomkasse. Da er du på rett vei. Fortsett rett fram i alle veikryss. Avstand fra Fylkesveien: ca. 8 kilometer.

Kommer du  SØRFRA:

-           Etter at du kommer inn i bebyggelse og   2 kilometer møter du skiltet: TYLLDALEN  og redusert hastighet: 70 KM/t.  Følg på 1,2 KM.  Her møter du skiltene SØGARDSGRENDA  -  RIVDALEN.

-          TA til  HØYRE (mot ØST)

Publisert av: Tina M. Solbakken den 27-06-2024